Klachten

Het is natuurlijk uitermate vervelend als je een klacht hebt over een produkt of over een dienstverlening van Shopping4. Toch zouden we vriendelijk willen vragen om je klacht aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan via e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail
info@shopping4.be

Telefoon
België: 09 395 98 40
Buitenland: 0032 9 395 98 40

Postadres
Shopping4 / P2K bvba
Ambachtenlaan 10
9880 Aalter
België

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Als dit echter meer dan 14 dagen zou duren, dan zal u vanzelfsprekend worden verwittigd.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Shopping4.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).